عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >
از مشکلات تقریبا اکثریت غریب به اتفاق علاقمندان ریاضیات و سایر علوم مهندسی ، در نگارش تحقیق ، مقاله ، و تمرینات درسی ، وارد کردن فرمولها و نمادهای اختصاصی ریاضی میباشد و نیز متاسفانه تنها راه استفاده از فرمولهای ریاضی برای بسیاری از این عزیزان ، نصب Microsoft Office Word به همراه Plug-in اختصاصی Microsoft Math میباشد.
نرم افزار MathType با کتابخانه ای از کاملترین علائم ریاضی یکی مناسبترین ابزارهای موجود جهت نمایش فرمولها و معادلات ریاضی به صورت مجرد و یا در کنار سایر ساختارهای نوشتاری میباشد .
استفاده از MathType بسیار آسان میباشد و برای استفاده از نمادهای موجود در نرم افزار تنها کافی است پس از انتخاب بر روی آن کلیک نماییم .
نمادها در دو گروه عمده طبقه بندی گردیده اند . گروه نخست گروهی میباشد که بسیار پر کاربرد میباشد و در همان Tab موجود فقط با یک کلیک قابل دسترسی میباشند . و گروه دوم که بیشتر نمادهای واسطه ای را شامل میگردد پس از انتخاب نماد دسته ای و انتخاب دوم در اختیار قرار میگیرند .
این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ایرلند

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

پر چم امارات  

حکومت :امیرنشین متحده(سلطنتی)        

پایتخت :ابوظبی

جمعیت : 000/200/2 نفر

زبان : عربی – انگلیسی

دین : اسلام         

واحد پول: درهم

مساحت: 600/83 کیلومتر مربع        

رشد سالانه جمعیت : 6/4 %

شامل 7 منطقه: ابوظبی – عجمان – فجیره – دبی- شارجه - رأس الخیمه و ام القوین می باشد، كه در طول ساحل جنوبی خلیج فارس گسترده شده است و قسمت اعظم این كشو ر را در برگرفته، و فقط كوهستان هاجر در شبه جزیره « موسندام » از ارتفاعا ت مهم امارات عربی به شمار می رود. میانگین دمای هوا در تابستان به 40 درجه سانتی گراد می رسد. در سواحل این كشور، زراعت رایچ بوده، و میوه و سبزیجات ، كشت می شود. این كشو رذخایر نفتی فراوانی داشته و صادرات عمده آن از نفت و گاز طبیعی تشكیل شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

پرچم ایران

حکومت :جمهوری اسلامی          

پایتخت :تهران

جمعیت : 000/300/70 نفر

زبان : فارسی

دین : اسلام      

واحد پول: ریال

مساحت: 195/648/1 کیلومتر مربع

رشد سالانه جمعیت : 9/2 %

كشور جمهوری اسلامی ایران، در جنوب غربی آسیا و در منطقه معتدل شمالی قرار گرفته است. ایران سرزمینی بزرگ وكوهستانی است، و فلات ایران كه در حد فاصل دریای خزر تا خلیج فارس، گسترده شده است، دارای ارتفاعات فراوانی می باشد. قله دماوند با ارتفاع 5671 متر، مرتفع ترین نقطه ایران، و نقاط مركزی كویر لوت با 56 متر ارتفاع ، كوتاهترین منطقه ایران، محسوب می شوند. ایران از لحاظ ذخایر نفت و گاز، بسیار ثروتمند بوده، و بخش عمده درآمدهای ارزی كشور، از صادرات نفت تأمین می شود. علیرغم عرض جغرافیایی و موقعیت این كشور در نیمكره شمالی كه قاعدتاً باید دارای آب و هوای معتدل باشد، آب و هوای ایران تحت تأثیر عواملی چون، پراكندگی كویرها، ارتفاع كوهها، مجاورت با دریا در شمال و جنوب كشور و عبور كمربند بیابانی كره زمین از این كشور، قرار گرفته و در نقاط مختلف ایران ، متغیر می باشد. دمای هوا از 20 درجه سانتی گراد زیر صفر تا 55 درجه سانتی گراد بالای صفر و میانگین بارش از 2 میلی متر در نواحی كویری تا 240 سانتی متر در نواحی شمال كشور، در نوسان است. در شمال ایران، آب و هوای مرطوب، خاك حاصلخیز، بارش كافی و موقعیت منطقه، شرایط بسیار مناسبی برای كشاورزی پدید آورده و اكثر مردم به كاشت برنج ـ چای ـ میوه ـ سبزیجات ـ پنبه ومركبات اشتغال دارند. درجنوب ایران نیز، گندم ـ جو وخرما به عمل می آید. دامپروری و پرورش گاوـ گوسفند ـ شتر و بز و طیور در كلیه مناطق ایران، از نواحی سرسبز شمال تا نواحی خشك مركزی رواج دارد. از فعالیت های اقتصادی مهم در نواحی ساحلی شمال و جنوب كشور، صید ماهی می باشد كه البته در حدود 78 درصد فعالیتهای ماهی گیری در جنوب و فقط 15 درصد این فعالیتها در شمال انجام می گیرد. خاویار ایران كه دارای كیفیت ممتاز و بسیار عالی است از جمله كالا های صادراتی ایران به شمار می رود. همچنین، جنگلهای سرسبز شمال ایران، پوشش گیاهی بسیار مناسبی جهت حیات وحوش فراهم آورده و درختان موجود در آنها، منبع اصلی تولید الوار و كاغذ محصوب می شوند. ایران سرزمینی كم آب است و اكثر نیرو گاههای كشور حرارتی بوده، و از زغال سنگ، گازوئیل وگاز طبیعی، جهت تولید انرژی استفاده می كنند. از معادن ایران می توان به فسفات ـ سنگ آهن ـ منیزیم ـ زغال سنگ ـ مس ـ آنتیموان و گوگرد اشاره نمود . صنایع نساجی ـسیمان سازی ـ صنایع شیمیایی و پتروشیمی ـ صنعت نفت ـ ماشین سازی و صنایع دستی نظیر قالی بافی، طلا سازی، مینا كاری ـ خاتم كاری و غیره، از صنایع فعال در ایران می باشند. كشور جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین سرزمینهای منطقه خاورمیانه بوده و دارای بیش از 7650 كیلومتر مرز مشترك آبی و خاكی با همسایگان خود است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
پرداخت اینترنتی

پرداختاینترنتی به پرداختن پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدماتاطلاق می شود به طوری که این پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یافروشگاه و از طریق اینترنت انجام شود. در واقع خریدار با استفاده از کارتبانکی خود می تواند از اینترنت خرید کرده و  و جه آن را همان موقع پرداختنماید.

 


 بانک ها به عنوان دروازه پرداخت اینترنتی

بانکسامان به عنوان اولین دروازه پرداخت اینترنتی ایران این امکان را فراهمآورده است که افراد بتوانند با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب،که قابلیت خرید اینترنتی دارند خرید اینترنتی انجام دهند و بانک سامان بهعنوان دروازۀ پرداخت یا درگاه پرداخت یا در اصطلاح Gateway عمل می کند.

 


کارتهای بانکی که قابلیت خرید اینترنتی دارند

کارتهای شتابی که قابلیت خرید اینترنتی دارند، علاوه بر شماره کارت 16رقمی،دارای شماره رمز اینترنتی و نیز کد CVV2 و تاریخ انقضاء هستند.

1- شماره کارت (کلیه کارتهای بانکی دارا میباشند)

2- رمز اینترنتی کارت (رمز دوم)

3- کد سه رقمی CVV2

4- تاریخ انقضاء

کارتهایبرخی بانکهای عضو شتاب هنوز دو مولفه آخر یعنی CVV2 و تاریخ انقضاء را برروی کارت خود اعمال ننموده اند ولی در حال حاضر کارتهای بانکهای سامان ،کشاورزی ، ملت ، ملی ، صادرات، اقتصادنوین ، پاسارگاد ، صنعت و معدن ،توسعه صادرات دارای مولفه های خرید اینترنتی بوده و توسط دروازه پرداختاینترنتی سامان پذیرش میشوند. کارتهای بانک پارسیان دارای مولفه های خریدمیباشند ولی برخی از انواع کارتهای پارسیان بر روی دروازی اینترنتی سامانپذیرش نمیشوند. البته سایر بانکها نیز در حال فعال نمودن پارامتر های خریداینترنتی بر روی کارتهای خود هستند که به طبع در آینده نزدیک به جمع اینبانکها اضافه خواهند شد. 

کد CVV2 و تاریخ انقضاء

کدCVV2 به صورت یک عدد 3رقمی و یا 4 رقمی مانند شمارۀ 16 رقمی حک شده رویکارت، بر روی اکثر کارت ها، از جمله کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد،سامان و پارسیان حک شده است. 

در کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.

شمارۀدرج شده بر روی کارت های بانک سپه شمارۀ حساب است و شمارۀ کارت نیست. برایفهمیدن شمارۀ کارت سپه خود به شعبۀ صادر کنندۀ کارت خود مراجعه نمایید.

نکته:صرفاً وجود کدCVV2 بر روی کارت ها، دلیل بر امکان خرید اینترنتی نیست،بلکه اصولاً باید بانک صادر کننده امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده باشد.

 


 رمز اینترنتی

قابلیتخرید اینترنتی (پرداخت الکترونیکی) بر روی برخی از کارتهای اعتباری وبانکی فعال نیست و همانطور که ذکر شد مشخصه آن داشتن رمز اینترنتی، کدCVV2 و تاریخ انقضاء است.

شماره رمز اینترنتی، باشماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد مینمائید متفاوت می باشد. البته در خصوص کارتهای بانک سامان هنگام دریافتاین کارتها رمز اینترنتی و رمز کارت یکی است ولی اگر زمانی رمز کارت خودرا تغییر دهید رمز اینترنتی تغییر نمیکند و در صورت نیاز خود رمز اینترنتیرا  نیز جدا گانه تغییر دهید.

اگر رمز اینترنتی مربوطبه کارت خود را نمی دانید، تنها با مراجعه به یکی از پایانه های خود پرداز(ATM) بانک صادر کننده کارت، اطلاعات لازم را به راحتی دریافت نمایید.

کارت شما از کدام بانک است؟ (اطلاعات ذیل مربوط به زمان ایجاد این فایل است و در آینده احتمال تغییر شرایط هر یک از بانکها متصور است)

این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین های جهان و آدرس broz42.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com