عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >
همیشه، خواندن، یکی از راه های موثر برای یادگیری علوم مختلف و پیشرفت همهجانبه بشر بوده است و تنها با گذشت زمان، شکل آن تا اندازه ای دچار تغییرگردیده است و با ورود کامپیوتر به زندگی بشری، حالت دیجیتالی را نیز بهخود گرفته است. یافتن کتاب های الکترونیک در سطح گسترده اینترنت با وجوددسته بندی های متعدد شاید کمی دشوار به نظر برسد؛ بخصوص زمانی که بخواهیدپسوند رایگان را هم به آن بیافزایید.

1. FreeBookSpot:منبعی جامع شامل بیش از 4485 کتاب در 96 دسته بندی مختلف که حجمی بالغ بر72 گیگابایت دارد. شما می توانید در این سایت به جستجو و دانلود کتاب درمباحثی نظیر برنامه نویسی، مهندسی، موضوعات علمی، داستانی و ... بپردازید.برای دانلود کتاب ها از این وب سایت نیز نیازی به ثبت نام در آن ندارید.
2. 4Ebooks:مجموعه بزرگی از کتاب های برنامه نویسی کامپیوتری است. کتاب هایی موجود دراین سایت هر کدام شامل توضیح مختصری نیز هستند که در مورد یافتن کتاب موردنظرتان شما را کمک می کنند. این مجموعه بزرگ شامل بیش از 1000 کتاب درزمینه های دات نت، ای جکس، اکشن اسکریپت و موارد مشابه دیگر می باشد.
3. Free-eBooks:وب سایتی که از طریق آن علاوه بر یافتن کتب مختلف، قادر به دانلود مجلههای معروف حهان نیز می باشید. استفاده از خدمات این سایت نیاز به ثبت ناماولیه دارد که به صورت رایگان انجام می گیرد.
4. ManyBooks:کتاب های مختلفی را جهت نمایش در دستگاه های پی دی اف خوان، آی پاد و پیدی ای آماده می سازد. این سایت دارای آرشیوی بیش از 21282 عنوان می باشدکه استفاده از تمام آن ها به صورت رایگان است!
5. GetFreeeBooks: سایتی مشابه سایت های بالا که دارای کتابهای رایگان است. کلیه کتاب های موجود در این وب سایت، کتاب هایی هستند که به صورت قانونی امکان دانلود را دارند.
6. FreeComputerBooks:همان طور که از نام آن پیداست، در آن می توانید کتاب های مختلفی را درزمینه کامپیوتر بیابید. مزیت این سایت، دسته بندی ایده آل آن است که علاوهبر داشتن 12 دسته اصلی، شامل 150 زیر دسته مختلف است که جهت یافتن کتابمورد نظرتان بسیار مفید خواهند بود.
7. freeTechBooks:کتاب های موجود در این وب سایت نیز به صورت رایگان و قانونی عرضه می شوند.کتاب های مختلفی را در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر را می توانید در آنبیابید.
8. Scribd:وب سایتی جهت به اشتراک گذاری فایل ها با فرمت برنامه های مختلفی نظیرWord، Excel، Powerpoint و PDF می باشد. شما می توانید این فایل ها رادانلود نموده و یا حتی آن ها را وارد وبلاگتان نمایید.
9. Globusz: همین بس که یکی از وب سایت های معروف در زمینه دانلود کتاب های رایگان است!
10. KnowFree: کاربران این وب سایت به مبادله کتاب ها، آموزش های ویدیویی و سایر موارد این چنینی به صورت رایگان در آن می پردازند.
11. OnlineFreeEbooks:شامل 9 دسته بزرگ در زمینه کتاب های بازرگانی، مهندسی، سخت افزار، برنامهنویسی و ... می باشد که قابلیت دانلود به صورت رایگان را دارا می باشد.
12. MemoWare: اگر پاکت پی سی دارید احتمالا این وب سایت برای شما بسیار مناسب است چرا که فرمت کتاب های آن هماهنگ با دستگاه هایی نظیر همان است.
13. Franklin: بیش از 1000 عنوان کتاب در فرمت متن و فایل های HTML.
14. OnlineComputerBooks: شامل کتاب های مختلفی در زمینه های رایج است.
15. SnipFiles: علاوه بر داشتن کتاب های رایگان، دارای نرم افزار های رایگان برای دانلود نیز هست.
16. BookYards: اطلاعات و فایل های موجود در این وب سایت نیز به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
17. TheOnlineBooksPage: لیست بیش از 30000 کتاب رایگان موجود در سطح نت!
18. AskSameBooks: شامل مجموعه ای از کتاب هایی نظیر شکسپیر و نمونه های مشابه آن است.
19. BaenFreeLibrary: کتابخانه ای از زمان های علمی تخیلی.
20. eBookLobby:این سایت به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده است. ابتدا موضوع خود راانتخاب می کنید و سپس به جستجوی کتاب مورد علاقه خود می پردازید.
این صفحه را به اشتراک بگذارید

:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 ... 51 52 53 54 55 ... 56 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین های جهان و آدرس broz42.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com