جداسازی صوت از موزیك‌ با نرم‌افزارKaraoke Sound


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Click here to make Webloger your default homepage!
Google

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک - . >

نرم‌افزارKaraoke Sound Tools ابزاری قدرتمند برای جداسازی صدای خواننده از موسیقی زمینه است. این نرم‌افزار به كاربر امكان می‌دهد تا به جداسازی صدای خواننده از موسیقی و یا تعدیل صدای خواننده و موسیقی زمینه پرداخته بپردازد و نیز سرعت پخش موسیقی را افزایش یا كاهش دهد.

این نرم‌افزار از قالب‌‌های   MP3, WAV, BIN, CDG  پشتیبانی می‌كند.

برای دریافت نرم‌افزار به سایت زیر  مراجعه كنید:

www.powerkaraoke.com 

برترین در جهان‌

نرم‌افزار قدرتمند پروگرام پروتكتور(Program Protector) كه به گفته سازندگانش برترین نرم‌افزار برای رمزگذاری فایل‌ها به‌شمار می‌آید یكی از بهترین برنامه‌های مخصوص این كار با روش كار بسیار ساده است. با استفاده از این نرم‌افزار، حتی بدون داشتن دانش چندانی از كار با رایانه، می‌توانید انواع نرم‌افزارهای موجود در ویندوز را رمزگذاری كرده و از آنها در برابر دسترسی افراد غیرمجاز محافظت كنید.

 

 

برترین در جهان‌

نرم‌افزار قدرتمند پروگرام پروتكتور(Program Protector) كه به گفته سازندگانش برترین نرم‌افزار برای رمزگذاری فایل‌ها به‌شمار می‌آید یكی از بهترین برنامه‌های مخصوص این كار با روش كار بسیار ساده است. با استفاده از این نرم‌افزار، حتی بدون داشتن دانش چندانی از كار با رایانه، می‌توانید انواع نرم‌افزارهای موجود در ویندوز را رمزگذاری كرده و از آنها در برابر دسترسی افراد غیرمجاز محافظت كنید.

چرا  پروگرام پروتكتور؟ زیرا این نرم‌افزار بر روی تمام برنامه‌های ویندوزی قابل اجرا است و در رمزنگاری فایل‌ها از روشی متفاوت با دیگر برنامه‌های مشابه خود بهره می‌گیرد.

در استفاده از این برنامه روش‌هایی همچون تغییر نام فایل‌ها و حذف نرم‌افزار پروگرام پروتكتور نمی‌تواند به باز شدن قفل فایل‌های رمزنگاری شده منجر شود و به این راحتی‌ها نمی‌توان قفل این نرم‌افزار را باز كرد!

برخی از امكانات این نرم‌افزار عبارتند از: رمزنگاری انواع برنامه‌های ویندوزی، رمزنگاری برنامه‌ها با كشیدن و رها كردن در نرم‌افزار، مشاهده لیست برنامه‌های قفل‌شده، رمزگذاری بر روی فایل اجرایی خود نرم‌افزار، اعمال تغییر در پنجره درخواست رمز، نمایش گزارشی از فعالیت برنامه‌های قفل شده، اطمینان 100% در حفظ اطلاعات.

برای دریافت این نرم‌افزار به سایت زیر  مراجعه كنید:

www.blumentals.net 

مخصوص مدیران سایت‌ها

ویدئوشارژ(Videocharge)  نرم‌افزاری قدرتمند  برای صاحبان سایت‌هایی است كه به ارایه فیلم و عكس در سایت خود می‌پردازند.

این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا با صرف كمترین زمان، فیلم‌های خود را به تكه‌های كوچك‌تر تقسیم كرده، تصاویر كوچكی را از هر تكه در اختیار داشته باشید و بر روی فیلم‌های خود آرم یا علامت مورد نظرتان خود را قرار دهید، فریم خاصی از فیلم را استخراج كرده و آن را به‌صورت یك فایل عكس ذخیره كنید، پیش نمایشی از تغییرات مورد نظر را پیش از اعمال آنها مشاهده كنید و در نهایت با ابزارهای موجود در نرم‌افزار اقدام به ارسال آنها بر روی سرور خود كنید.این نرم‌افزار را از سایت زیر دریافت كنید:

www.videocharge.com 

سرصفحه و پانویس در2007  Word

اگر از كاربران 2007  Word باشید، حتما در استفاده از امكانات و قابلیت‌های آن با مشكلاتی روبه‌رو شده‌اید؛ چرا كه در سری 2007 از مجموعه محصولات آفیس، تغییرات زیادی در محل قرارگیری ابزارها و چیدمان منوها به‌وجود آمده است.
یكی از این مشكلات به‌كارگیری ابزارهای موجود برای ایجاد سرصفحه(Header)  و پاصفحه Footer) )های متفاوت برای صفحات است.
اگر می‌خواهید سرصفحه و پاصفحه‌ها در صفحات گوناگون با یكدیگر تفاوت داشته باشند، می‌باید به روش زیر عمل كنید:

1- از تب‌های موجود در نوار ابزار گزینه Page Layout را انتخاب كنید.

2- گزینه  Breaks  را پیدا كرده و روی آن كلیك كنید. در منوی به‌نمایش در آمده از بخش Section Breaks  گزینه  Next Page  را انتخاب كنید.

3- خواهید دید كه صفحه جدیدی برای شما ایجاد می‌شود. حالا می‌توانید در این صفحه  سرصفحه و یا پاصفحه دلخواه خود را وارد كرده و با غیرفعال كردن گزینه  Link to previous  توسط گزینه‌های موجود در تب  Design ، هنگام ویرایش به این صفحه پانویس یا سرصفحه‌ای خاص و متفاوت با دیگر صفحات اختصاص دهید.

 

 


فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی


:: موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم ازارهای مهم , نرمافزارهای جالب , معرفی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








document.write(unescape("%3Cscript src='http://mvs42.melimarket.com/s">